Sunday, October 22, 2017

Тосох ухааны цараагаа тэлэхүй

Яаж гэдэг асуултын хариуг олоосой хэмээн буулгасан судруудыг тосох ухааны цараа хир байгаа болоо?
МТТТ судар дээр Хүмүүний ухааныг тавд хуваанам. Үүнд :
1. Бойжих ухаан буюу Биеийн ухаан. Амьсгалах, идэх , Амрах 3 тулгуур үзэлтэй, 9 шатны суурь ухаан. Энэ нь биеийг хэрхэн бойжуулж, зөв өсгөж, зөв үржүүлж, зөв үхүүлэх .
2.Боловсрох ухаан буюу 35 эрдэм. Нэгэн бие болсон бол нийХэмийн харилцаанд орно. Эцэг эх, ах дүү, анд. НийХэмд хэмтэй байх нэг махан бие "Бие" болж байгаа юм. Үүн дээр гэдсээ цатгах, ахуйгаа төвшитгөх, ар гэр болох, анд болох .
3. Суу ухаан буюу 73 суу ухаан нь хүний эрх мэдлийн ноён нуруу болдог ухаан юм. Салбар салбартаа, чиг чигтээ ноён нуруу болно. Үүгээр төрдөө ний ХЭмдээ хэмтэй байна уу гэдгийг мэднэ.
4. Оо Суу ухаан нь энэ байр суурь, эрх мэдэл, олсон бүхнээ хадгалах, хамгаалах, олж авах аргууд. Арга талыг олох 99 арга
5. Төрийг төвшитгөх их дөрвөн ухаан . Биеэ засаад гэрээ засаад төрөө засах ухаан орж ирж байна даа.
Хүмүүн юутай ч өөрийн биеийг эрүүл байлгах талаар бодож эхлээд бодсныгоо хэрэгжүүлээд эхлэхээр аяндаа л эргэн тойрныхонтойгоо энэ талаараа санал бодлоо хуваалцаад л эхлэнэ. Нүүр хуудсаар дүүрэн эрүүл мэндийн зөвөлгөөнүүд байх боловч тэдэн дотроос яг хэн нь өөрийн бие дээр туршаад үр дүнгийг нь үзээд бусадтайгаа хуваалцаж байгааг мэдэхийн аргагүй л дээ. Миний мэдэхийн Гэрлийн өргөөний маань нэг гишүүн Галт удган өргөөнөөс гаргасан судрууд болон өөрийн амьдралын явцад олж хуримтлуулсан туршлага бүхэн дээрээ тулгуурласан " Аз жаргалын амин дэм " гэдэг номыг гаргаснаа надад нэгийг бэлэглэсэн юм. Энэ номыг уншаад түүний бариа заслыг хэрхэн сурч хэрхэн үр дүнгийг нь үзэх хүртлээ яаж хичээнгүй уйгагүйгээр хөдөлмөрлөж , туршлага хуримтлуулж түүнийхээ үр шимийг бусдад хүртээж байгаа амьд ном байв. Энэ жишээн дээрээс л харахад нэгэнт бусдын төлөө мэдсэн сурснаа хэрэглээд эхэлсэн бол харилцааны ухаанд суралцах нь дамжиггүй мэт. Мэдээж их л олон янзын хүмүүстэй тулгарна л даа. Үүнд мэдээж өргөл барьцнаас болж асуудлууд үүсдэг талаар бусдын хэлэлцэхийг сонсож л байлаа. Тэгээд маш хатуу ч гэмээр нэг монгол зарчмын талаар уншсан маань санаанд орж ирсэн л дээ. МТТТ судрын 1370 х Үүнд: өвчтэй гээд эмнүүлэх ямар ч учиг байхгүй. Гамгүй эдэлсэн биенийхээ гайг бусдад үүрүүлэх тэр хэн юм. Энэ бол монгол ухаан. Гамгүй эдэлсэн биенийхээ гайг бусдад үүрүүлэх нь цээрлэх учигтай нэг учиг гэж бичжээ. Тэгээд нэгийг аврахад нөгөө нь хохирох ёсгүй. Иймийн тулд тан барих цэцэг түүх юм бол үрийг нь албаар үлдээдэг. Хувцас хуяг хийж өмсье гээд ан авласан ч үр төлийг нь арчилж байх ёстой. Идэж уухад ч хамаарна. Үүнтэй нэгэн адил бусдаар өвчин зовлон бусад үйлийн үрийнхээ ачааг хөнгөлүүлэх гэж байгаа л бол өргөл барьцан дээр хэл ам хийхгүй нь дээр юм шиг санагдсан. Мэдээж олон зальтай овтой мэхтэй хүмүүс бусдын зовлон дээр тоглож мөнгө төгрөг олдог ч гэсэн тэр бүх үйлийнхээ үрийг бас л тэр хүн, түүний үр хүүхэд үүрэх тул бусдаас тусламж авсан л бол өгөө авааг нь тэнцүүлж байх жаягийг мартамгүй мэт санагдсан.
За ингээд өөр өөрсдийнхөө аливаа үйлд мэргэшээд гаршаад ирсэн бол салбар салбартаа өөр өөрсдийн мэдлэг чадлаар товойн дэм дэмэндээ дээс эрчиндээ зарчмаар төрийн зохион байгуулалтанд орж эхлэх нь дээ. Энд мэдээж бусдын төлөө гэсэн нийтийн төлөө бүгдийг хэрхэн хэмтэй байлгаж бие биеэндээ үнэ цэнэтэй байх жаягийг тогтоох нийтээрээ хэмтэй байх төрийн зохион байгуулалт буюу АС ын хэллэгээр хэм чу үсэн хэмээх одоогийнхоор татварын бодлого гэж ойлгож болох ч үнэн хэрэгтэй татвар авах бодлого биш хүмүүсээ үнэ цэнэтэй байлгах бодлогын үндсийг ухаж ойлгох юм шиг санагддаг шүү. Энэ мэтээр бага сагаар амьдралтайгаа холбож ухах юм бол ГӨ гарсан судруудаас тосож авах мэдвэл зохихуйг дэлгэж, гол ухааныг нь тайлах бизээ . Түүнээс ийм ч эх сурвалжтай таарахгүй байна, энэ ч улаачилсан улаач нь онцгүй бүдүүлэг гээд л өөрөө өөртөө хаалт хийх юм бол энэ судруудын хайхамшгийг олж авч чадахгүй бизээ. Тосох ухааны сав болгонд л таарсан олз эдгээр судруудад байгаа гэдэг шүү.

No comments:

Post a Comment